Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 6 november 2015

Vintage Leaves & een Case-give-away!

Gisteren las ik het blog van Aly over "Stempelen kan iedereen". Hier maakte ze een tutorial voor een prachtige kaart.
Ik vind hem helemaal geweldig en ik kon het niet laten om hem te casen.

Wat is casen? Casen is het namaken van een kaart Deze hoeft dan niet precies hetzelfde te worden, maar je gebruikt iets uit het voorbeeld waar je door ge├»nspireerd bent. Dit kan zijn, de kleuren, de vormen, de stempels, de lay out, het thema. 




Deze keer heb ik de kleuren gebruikt en ook dezelfde stempelsets.

Wanneer ik nu het linkergedeelte ook nog zou vasttapen aan de randen, dan kon je er nog een leuke giftcard of kadobon inschuiven. 

En dan nu de Case-give-away!!

Wie cased onderstaande kaart? En wil je hem mij ook laten zien?




Zet een foto van je kaart op mijn facebookpagina Stamping by Linda. Geef even aan dat je meedoet met mijn case-give-away!

De mooiste kaart krijgt van mij een klein verrassingpakketje opgestuurd.

Meedoen kan tot 20 november!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten