Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

woensdag 11 november 2015

FLOWERS

Een vrolijke bloemenkaart.
Want ondanks de herfst en de naderende Kerst, blijft het geweldig om deze set te gebruiken.

Deze keer heb ik de bloemenranden met zwart bestempeld en de bloemen daarna ingekleurd met de blenderpen. Je kunt natuurlijk ook de stempel voor de bloem zelf gebruiken, maar ik wilde mijn pas aangeschafte blenderpens eens uitproberen. Erg leuk om te doen moet ik zeggen.




Kleuren die ik heb gebruikt zijn Watermelon Wonder en Old Olive. Die laatste is toch wel mijn favoriete kleur groen.

Veel groetjes weer!
En weet je dat je je nog steeds kunt opgeven voor enkele van mijn workshops, zoals HIER beschreven!! (voor a.s. vrijdag 13 november zijn ook nog plaatsen beschikbaar!)

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen