Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 16 oktober 2015

Herfstbloem

Het blog heeft de afgelopen week een beetje stil gelegen. Mijn excuses hiervoor, maar ik had zo'n pijn in nek en rug dat ik even niets heb kunnen doen.

Maar dit projectje was al klaar en hoefde ik alleen nog maar klaar te zetten op het blog. 




Een mooie herfstbloem, gemaakt met een retired set, maar hij blijft mooi. Ik ga op zoek naar mogelijkheden om zo'n soort bloem ook te maken met actuele producten van Stampin Up. 

Vandaag was ik ook al samen met collega Sylvia op de Creabeurs in Venray. Super leuk weer. Nog twee dagen te gaan en we hebben er enorm veel zin in.

Kom je ook een workshop Punch Art volgen bij ons op de beurs??

Groetjes, Linda

1 opmerking:

  1. schitterende bloem, je brengt me in elk geval op een idee heb immers ook dergelijke stempels nog liggen. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen