Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 5 september 2015

Garden in Bloom en een Speciale Stempeltechniek


Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik met een speciale techniek gemaakt die ik voorbij zag komen bij een andere demonstratrice op het blog. Erg leuk om te doen en vooral handig met de photopolymer stempels.

Ik kan helaas het filmpje niet meer vinden, geen idee meer bij wie ik het zag.

De techniek gaat ongeveer zo:
  • je stanst een label uit vellum. 
  • deze leg (plak) je op je kaart.
  • je tekent een mooie zwarte rand om het label.
  • je stempelt je bloemen en vlinders zo dat ze ook een beetje op het vellum komen.
  • je verwijdert het vellum en plakt het vellum dat je over had, nu op je kaart, met het uitgestanste label, precies op de plek waar je het label op kaart hebt gemaakt.
  • je stempelt met dezelfde kleuren en dezelfde stempels. Deze keer stempel je echter twee keer op een kladpapier en dan pas op je kaart, waardoor je het lichtere effect in het label krijgt.
  • je verwijdert het vellum weer en stempelt een leuke tekst in het label.


Veel succes, ik hoop dat mijn beschrijving duidelijk was.

Groetjes, Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen