Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 13 augustus 2015

Tutorial Teabag

Laatst had ik al een Teabag geplaatst.
Hierop kwamen enkele vragen over hoe ik deze gemaakt had. En dus heb ik er nu een tutorial van gemaakt.

Wat heb je nodig?

Cardstock:
1x   7,5 cm x 23,5 cm
2x   7,1 cm x 8,1 cm
2x   6    cm x 8 cm




Als eerste ril je de stukjes van 6 x 8 cm op iedere cm. Dat wil dus zeggen op 1 - 2 - 3 - 4 - 5 cm.



Vervolgens ril je het grootste stuk Cardstock op 8,2 - 9,7 - 18 - 19,5 cm



Wanneer je alles dan vouwt, krijg je dit:



Leg het mapje open voor je neer en leg de trapjes aan beide zijkanten. Deze lijm je vast in het mapje zoals op onderstaande foto.



Daarna plak je tape op de delen zoals op onderstaande foto.
De twee overige stukjes cardstock moeten in het mapje geplakt worden op de als trapjes gevouwen stukjes cardstock. Dit even een beetje een priegelwerkje (is dat een Nederlands woord?)



Dan is je mapje eigenlijk al klaar.



Alleen nog even leuk versieren.
Ik heb wat tombolijm op het flapje gedaan. Wanneer je deze laat drogen, kleeft hij als een soort memoblaadje en kun je hem dus weer gemakkelijk los krijgen om het mapje open te maken.





Veel plezier ermee!!

Groetjes, Linda

1 opmerking:

  1. Bedankt Linda!
    Ik vond en vind em leuk dus ik ga er mee aan de gang!

    BeantwoordenVerwijderen