Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zondag 9 augustus 2015

Summertime = Christmastime

Wat een heerlijk weekje vakantie hebben we achter de rug zeg.
Heerlijk weer, geweldig huisje, mooie omgeving, leuke uitstapjes...

En 's avonds ben ik lekker aan de slag gegaan met de Watercolor Wishes Kit.

Ik had hiervoor al wat voorwerk gedaan door wat kerstballen te stempelen en uit te stansen, want ik wilde er graag kerstkaarten van maken.

Het is echt een super kit, in een handomdraai maak je de meest mooie kaarten. In totaal kun je er 20 mooie kaarten mee maken. Alleen de tekst hoef je in principe nog maar te stempelen. En oh ja, bij de kit zit echt de meest geweldige stempelset!! Daar alleen al wilde ik de kit voor hebben. Ik heb deze teksten nu dan wel niet gebruikt, maar toch. Hij is geweldig toch?




Wat vinden jullie van deze gezellige (zomerse) Kerstuitwerking??













En dit is het voorstel dat ik de Kit wordt gedaan voor alle kaarten:



Zoals jullie kunnen zien heb ik in de meeste gevallen dezelfde lay-out gebruikt en in plaats van de houten embellishments mijn uitgestanste kerstballen geplakt.  Hier en daar wat extra blingbling, het zijn tenslotte kaarten voor de feestdagen. Alle kaarten zijn in een klein boekje duidelijk uitgewerkt, zodat je eigenlijk niet eens zelf na hoeft te denken over hoe je het zou willen.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen