Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 2 juli 2015

Vaderdag

Het is alweer ruim een week geleden, maar ja, wat is een datum?
Mijn ouders waren op vakantie en mijn vader heeft dus zijn vaderdag cadeau wat later gekregen, vandaar ook dat ik nu pas het cadeau op mijn blog plaats. Ik wilde natuurlijk niet dat hij het al zou zien voordat hij het gekregen had.



Het is een uitnodiging geworden voor een dagje gezellig fietsen (met mijn man) inclusief lunch en drankjes onderweg.




Super leuk toch? Misschien gaat het komend weekend al direct gebeuren, als de temperaturen een beetje meewerken en niet al te tropisch hoog oplopen.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen