Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 5 juni 2015

Tutorial Giftbag Punchboard: FILMPJE!!!

WHAAAAA!!!! Heb ik het echt gedaan? Haha...

Ja...ik heb een heus filmpje gemaakt met een uitleg voor het maken van een doosje met deksel met het giftbag punchboard.

Kijken jullie even mee?

You Tube filmpje: Tutorial Giftbag Punchboard

Ik vond het leuk om te maken, ben helaas vergeten te zeggen wie ik ben, oeps. Maar goed. Vinden jullie het leuk om meer filmpjes te zien? Dan zal ik proberen vaker een filmpje te maken.

Groetjes, Linda

P.S. Er waren wat probleempjes met het laten zien van het filmpje. Dit kwam (hopelijk, want dan is het nu opgelost) doordat ik er leuke muziek had onder gezet die auteursrechtelijk beschermd was. Nu dus helaas een stilte-intro van het filmpje. Maar goed, als iedereen hem dan wel kan zien, is dat natuurlijk wel zo fijn.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, leuk dat je een filmpje hebt gemaakt! Helaas kan ik het niet zien via je link. Ofheb jehet er toevallig afgehaald om je naam toe te voegen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap het helaas ook niet. Volgens mij kloppen alle instellingen. Sommigen kunnen hem wel zien, anderen niet. Ik baal hier wel een beetje van.

      Verwijderen
    2. Evy, als het goed is zou hij het nu wel moeten doen.

      Verwijderen