Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 7 mei 2015

Worldmap

Meike vroeg me waarom ik de grote wereldbolstempel niet eens gebruikte. Dus...maar meteen gedaan. Ze had gelijk, ik had hem al veel te lang niet gebruikt.

Ik heb het gestippelde en schuingestreepte papier zelf met inkt ingekleurd. Geweldig papier is dit. Gelukkig komt het ook in de nieuwe catalogus weer voor. Al is dat wel met wat andere designs dacht ik, maar dat mag de pret niet drukken. Het is geweldig om zelf papier in de kleur naar wens in te kunnen kleuren en zo een leuk designpapiertje te creëren.


Aangezien ik geen daffodil delight cardstock meer had, heb ik de rand van de achtergrondstempel ook beïnkt, zodat die kleur toch nog een keertje terugkomt. 

Wat vinden jullie van deze kaart? Mist er nog een tekst? Ik wist even niet meer hoe of waar ik deze zou moeten plaatsen.

Groetjes, Linda

1 opmerking: