Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 22 mei 2015

Tutorial Gift Bag Punchboard



Het giftbag punchboard is zo makkelijk te gebruiken voor leuke cadeauzakjes. Maar wist je dat je er ook heel gemakkelijk leuke doosjes mee kan maken?
Ik heb er al diverse gemaakt in veel verschillende maten. Super leuk om te maken en om cadeau te geven.

Even een foto-tutorial, zonder al te veel tekst. Ik denk dat deze voor zichzelf spreken.






Wanneer je nu de zijkant en de onderkant dichtplakt, krijg je het rechtopstaande doosje dat ik laatst al op dit blog liet zien.


Maak je de boven- en onderkant vast, krijg je een liggend doosje.






Ik hoop dat jullie veel plezier hebben aan deze foto-tutorial.
Binnenkort nog meer maten doosjes die ik inmiddels met het punchboard gemaakt heb.
Eentje zelfs zo klein dat er alleen een leuke pen in past.

Groetjes, Linda

7 opmerkingen:

  1. Hoi Linde, helemaal super zeg dit doosje en de tutorial, dit ga ik vaak doen zo. Dankjewel!
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan en bedankt voor deze tutorial, ga er zeker ook eens mee aan de slag. Bedankt. Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan. Er zijn veel mogelijkheden met dit punchboard. Binnenkort nog een pennendoosje op het blog. 😃

      Verwijderen
  3. Hoi Linda
    Dankjewel voor de duidelijke beschrijving. Ik dacht dat ik hem niet nodig had, maar hij komt toch maar op mijn verlanglijstje.
    Groeten Karla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Karla! Hij is echt superleuk!

      Verwijderen