Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

maandag 25 mei 2015

Pennendoosje



En ook dit doosje heb ik het met het nieuwe Gift Bag Punchboard gemaakt.
Ik heb deze keer niet echt de rillijnen aangehouden, zoals het punchboard aangeeft, maar het blijft super om zo'n doosje te maken met dit bord.

De lijnen die ik hiervoor gebruikt heb zijn de sidelijn en de S-lijn. 
Ook heb ik de schuine lijnen deze keer ook niet gerild.
Na het punchen van de flapjes, heb ik deze op maat gesneden met de trimmer (snijapparaat), want deze zijn natuurlijk te lang voor zo'n klein doosje.



Dit doosje is toch super leuk geworden? Leuk als bedankje voor iemand, misschien wel als bedankje voor de juffen op het einde van het schooljaar.

Oh ja, weet je al dat je dit nieuwe punchboard zou willen? Of heb je stiekem al andere wensen uit de nieuwe catalogus?
Vanaf 2 juni kan iedereen hieruit bestellen. 
Ik bestel 2 juni weer en ook 7 juni gaat er een bestelling de deur uit. Laat het me op tijd weten, dan kan je bestelling mee.

Groetjes, Linda

Oh ja, houd ook morgen mijn blog in de gaten. Er komt dan een update van het Festival of Stamps!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen