Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zondag 3 mei 2015

Gorgeous Grunge en een workshop sneakpeek!

Ik heb weer twee kaartjes gemaakt.

De eerste, in roze/wit, heb ik gezien op een ander blog bij een Engelse Demonstratrice. Zij maakt echt de meest geweldige projecten. Dus...die moest ik gewoon namaken.



Daarna wilde ik nog een meer mannelijke variant maken. Niet met vlinders natuurlijk, dus heb ik de hexagonpons en bijpassende stempelset (die gelukkig nog een jaartje langer in de catalogus blijven) gebruikt en ook de Nederlandse Sentimentenset.



Bij beide kaarten heb ik ook gebruik gemaakt van de nog altijd aanwezige prachtige set Gorgeous Grunge.
Wat vinden jullie ervan?

Oh ja en hebben jullie op facebook mijn bericht al gezien (of in een eerder blog) dat ik op vrijdag 15 mei (20.00-22.00) en maandag 18 mei (20.00-22.00) een workshop geef? 

Hieronder een foto van de materialen die we gaan gebruiken. Onder andere het mooie irresistably yours designer paper dat je zelf kunt inkleuren. En ik kan verklappen dat dit soort papier ook in de nieuwe catalogus voorkomt. (JIPPIE)




Kosten voor deze workshop zijn deze keer maar €2,50 per persoon om te vieren dat de nieuwe catalogus er dan is en je deze dus kunt inzien.

Wil je deelnemen aan een workshop, stuur me dan snel even een mail op l.opdencamp24@gmail.com

Groetjes, Linda



2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Linda, ik ben ook heel erg fan van Sam Donald. Ze maakt hele leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten zijn erg mooi geworden. Het idee van Sam Donald wilde ik ook gaan gebruiken, maar jou idee met de hexagons vind ik ook SUper.
    Groeten Karla

    BeantwoordenVerwijderen