Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zondag 10 mei 2015

Cadeau voor mijn zus

Vandaag is mijn zus jarig.
Super proficiat Wendy!!

Ze is 40 jaar geworden en daarvoor wilde ik toch een iets specialer cadeautje dan normaal. 
Ze heeft van mij een grote glazen pot gekregen met tien cadeautjes erin. Ze mag nu 10 dagen lang iedere dag één pakje open maken en zo kan ze extra lang genieten van haar verjaardag.


Ieder pakje moest natuurlijk een leuk labeltje krijgen met een nummer, zodat de volgorde duidelijk is.
(niet dat dat wat uitmaakt...)




Ik hoop dat je er blij mee bent, Wen!!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen