Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

maandag 20 april 2015

Tulpen

Een avondje spelen met een stempel, inkt en markers.
Zo ontstonden er twee verschillende bossen tulpen.

De ene gestempeld met zwart en daarna met de markers ingekleurd.


Bij de andere heb ik de stempel ingekleurd met de markers en daarna bestempeld.


En zo ontstaan er twee verschillende bossen tulpen. Ieder met een eigen sfeer.
En met die twee bossen tulpen heb ik twee verschillende kaartjes gemaakt.
Welke bos vinden jullie het mooiste?


Wil je ook op deze manier met stempels aan de slag? Of wil je andere technieken leren?
Op vrijdag 15 mei om 20.00 uur geef ik een workshop. Geef je daarvoor snel op!

Oh ja en morgen komen de retired lijsten uit.
Wat dat zijn? Alle producten die uit de huidige catalogus gaan en niet meer in de nieuwe zullen verschijnen. Alleen nog te bestellen tot 1 juni en OP=OP.
Bij sommige producten gaat dit erg snel, dus als je iets wilt bestellen uit deze lijsten. Dan laat me dit snel weten, zodat ik het voor je kan bestellen.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen