Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 17 april 2015

Daffodil Delight en een boom

Mijn nieuwste kleur inkt: Daffodil Delight. 
Ik miste al heel lang een geelkleur in mijn assortiment, stampin up heeft vele kleuren, ook verschillende tinten geel. Ik koos voor Daffodil Delight. En ben er erg blij mee.

Eerst heb ik het mooie speciale papier "irrisistably yours" met behulp van een brayer hiermee ingekleurd. 
Daarna een boom uit de set, sheltering tree, die ik daarna met meerdere kleuren markers nog beinkt heb.

In een keer wordt de boom uiteindelijk op het papier bestempeld en je ziet de verschillende kleuren mooi te voorschijn komen. Prachtig toch!





Wil je deze techniek ook leren?
Of wil je met het speciale papier aan de slag?

Geef je dan op voor de workshop op vrijdag 15 mei om 20.30 en we zullen met beide zaken aan de slag gaan.

Groetjes, Linda

3 opmerkingen:

  1. Weer eens wat anders. Leuk....
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze boom, moet ik ook eens mee aan de slag. Vrolijke kleuren heb je gebruikt. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen