Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 24 april 2015

A Happy Thing

De stempelset die ik voor deze kaart heb gebruikt, was een van de cadeautjes uit de afgelopen Sale-a-bration periode.
Die periode is helaas voorbij. Op dit moment zijn de Retired Lijsten van Stampin' Up erg interessant. Veel leuke producten die helaas uit de catalogus verdwijnen. Maar...ik ben er vast van overtuigd dat ze plaats maken voor nog meer leuke nieuwe producten. Ik kan nauwelijks wachten.




Mocht je nog iets willen bestellen uit de retired lijst, dan laat het me snel weten. OP = OP En dit wordt ook bijgehouden in deze lijst.

Met dit kaartje doe ik overigens mee met Match the Sketch. Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.

Groetjes, Linda

P.S. En a.s. zondag (overmorgen dus) GROOTS NIEUWS op mijn blog! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen