Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zondag 1 maart 2015

Springtime!!!

En opnieuw doe ik mee met twee challenges die ik gecombineerd heb. Dat combineren is deze keer wel erg leuk.

Bij SU-per Challenges moest ik gebruik maken van de Brights colors. Ik heb gekozen voor Old Olive, Daffodil Delight en Pumpkin Pie.
Bij Match the Sketch moesten we gebruik maken van een sketch.

Dit is mijn kaartje geworden:


Groetjes, Linda

5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje ! Wat is dat Irresistibly papier mooi he... Bedankt voor het meedoen met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fleurig kaartje, daar word je meteen vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk voorjaarskaartje. Dank je wel voor het mee doen met de SU-per Challenges groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat het voorjaar maar komen! Heel leuk gedaan! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deine Karte ist ein tolles Werk geworden, die Details gefallen mir sehr gut. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch, viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Viele liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen