Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

dinsdag 31 maart 2015

Blogstilte, maar toch 2 kaartjes!

Jeetje, al een hele week geen blog. Dat is niet de bedoeling.
Maar goed, achter de schermen druk gehad.

Ik stond afgelopen weekend op de creabeurs in Venray met collega-demo Sylvia.
Erg leuke dagen, leuke mensen ontmoet, workshops gegeven.
Echt voor herhaling vatbaar.

Maar goed, heb ik dan nog wat geknutseld?

Ja hoor, dat wel.

Deze twee kaarten heb ik afgelopen week gemaakt:



Deze eerste kaart heb ik met de SMASH-techniek gemaakt die ik bij een collega demo in een filmpje  op haar blog zag.

En deze kaart heb ik met het mooie designpapier irresistably yours gekleurd met meerdere kleuren inkt. Super leuk effect zo, toch?

Wil je dit papier ook? Geef dan vandaag nog een bestelling door van minimaal 60 euro en je kunt dit papier gratis bij je bestelling uitzoeken.

Nou,  ik hoop de komende tijd wat regelmatiger blogs te kunnen plaatsen. Jullie zullen vanzelf wel zien of dit lukt.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen