Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 19 februari 2015

Challenge time!!

Hallo allemaal,

Sorry dat ik jullie zo lang op een nieuwe blog heb laten wachten.
Ik heb vakantie, vier geen Carnaval, maar was, zoals altijd in de vakantie, wat ziekjes. Ik had geen energie om ook maar iets te doen buiten het gezin een beetje draaiende te houden. Gelukkig zijn de meiden erg lief voor me geweest.
Vandaag hebben we weer genoten van het zonnetje en de jongste lukte het nu voor het eerst om op de grote fiets (12 inch) met zijwieltjes te fietsen. Zo super trots was ze. En buiten dat is ze in de afgelopen twee weken ook ineens zindelijk geworden. Ondanks haar lengte van nog geen 95 cm (en dat met ruim 3 jaar) is ze toch langzaam een groot meisje aan het worden.

Maar goed, ik dwaal af.

Terug naar de kaart die ik maakte voor twee challenges.

1. Su-per Challenge

gebruik de kleuren lost lagoon, tangelo twist en crumb cake. (de tangelo twist ziet er bij mij wel veel donkerder uit dat op het voorbeeld, maar toch vind ik het een mooie kaart geworden.)

2. Match the Sketch

gebruik de volgende sketch:



En dit is hem geworden:



Groetjes, Linda

7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart geworden! Je hebt de kleuren erg leuk gebruikt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend dat je ziek was, hopelijk ben je weer wat opgeknapt. Leuk dat je meedoet bij SU-per Challenges. Je kaartje is SU-per leuk! Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk fleurig kaartje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje ! Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt. Bedankt voor het meedoen met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Linda,
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge.
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prima gelukt, ondanks je 'dipje'. Hoop dat je inmiddels weer opgeknapt bent. Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke, fleurige kaart! Gezellig dat je meedoet met onze SUper challenge.
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen