Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

dinsdag 6 januari 2015

Voorjaarscatalogus online!!!

Ja hoor en vanaf vandaag is het dan zo ver.

SALE A BRATION TIME!!!

De voorjaarscatalogus is vandaag ingegaan en de start van de sale a bration. (zie de nieuwe catalogus en SAB-brochure hiernaast)
Bij iedere 60 euro die je besteld mag je een gratis product uitzoeken uit de speciale Sale a Bration Brochure. 

Oh ja en er is ook een nieuwe Nederlandse Stempelset verkrijgbaar. Die wil je toch niet missen!

Als voorproefje heb ik een leuke treatbag gemaakt met de nieuwe framelits uit de voorjaarscatalogus.





Kleuren die ik heb gebruikt zijn: Hello Honey en Lost Lagoon, beide In colors 2014-2016.

Met dit mapje doe ik graag mee met de challenge: 

Wil je ook iets mee bestellen, geef me dan gauw je wensen door.

Op 11 januari gaat er een verzamelbestelling uit. 

Groetjes, Linda

P.S. wil je graag deelnemen aan een workshop? Ik ben nog op zoek naar gastvrouwen in januari (en daarna mag natuurlijk ook), dus neem gerust contact met me op en dan plannen we een datum en projectje in overleg!

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi hoor ziet er gaaf uit allemaal. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen