Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zondag 4 januari 2015

Tutorial Giftcardmapje en gastvrouwen voor workshops gezocht!!

En om nog even in dezelfde stijl te blijven, heb ik in dezelfde kleuren, met hetzelfde designpapier ook twee giftcardmapjes gemaakt.

Deze keer met tutorial zodat jullie hem ook na kunnen maken.

In eerste instantie heb ik een vel cardstock gebruikt van 21 cm hoog en 29,1 cm lang.
Later wordt deze horizontaal doormidden (10,5 cm) gesneden, zodat ik twee mapjes krijg. 

Rillen op 6,4 - 8,9 -11,4 - 23 cm.


Vouw het geheel zoals op onderstaande foto:


Plak met Sicky Tape (zeer sterke tape) het flapje dat naar binnen gevouwen wordt aan elkaar.


Stans of pons hier een mooie opening uit, waar een pasje tussen past.
Pons m.b.v. het envelop punch bord, ook twee openingen uit aan het einde van het mapje. Hiermee kun je het mapje dichtvouwen.



Cadeaukaartje er in, schrijf een leuke tekst erbij...


Versier de voorkant en klaar is je leuke mapje om cadeau te doen.



Heb je hiervoor materiaal nodig? Dan kun je dit via mij bij Stampin' Up bestellen. En weet je wat nu het mooie is? Vanaf dinsdag kun je bij iedere 60 euro die je besteld een leuk cadeautje (in de vorm van papier, stempelsets e.d.) uitzoeken, gratis en voor niets.

En voor diegene die in januari gastvrouw wil zijn tijdens een workshop, heb ik nog een extra verrassing!!! Dus... neem gauw contact met me op voor een leuke workshop!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen