Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 2 januari 2015

Match the Sketch Challenge 053

En weer een keer meegedaan met de Match The Sketch Challenge 053.

Ik vind het altijd erg leuk om mee te doen met een sketch, omdat je zo nieuwe inspiratie op doet.

Toen ik het kaartje maakte, stootte mijn oudste dochter tegen de afbeeldingen met de bomen, die ik in eerste instantie recht had neergelegd. Ze verschoven door haar en ... eigenlijk vond ik het schuine nog leuker, dus heb ik het zo maar gelaten. :-)

Groetjes, Linda



Wieder einmal mitgemacht mit einer Challenge (053) von Match The Sketch.

Ich bastele immer gerne einen Sketch, da man auf diese Weise wieder neue Inpiration bekommt.

Während ich die Karte gebasteld habe, hat meine älteste Tocher die Bäume-Stempel verschoben, die ich ursprünglich ganz recht hingelegt hatte. Aber... eigentlich fand ich es schräg noch schöner und habe es deshalb so gelassen. :-)

Liebe Grüße, Linda

2 opmerkingen:

  1. Hallo Linda,
    ein frohes neues Jahr für Dich und Deine Familie wünsche ich Dir !

    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei "Match the Sketch". Deine Karte ist sehr schön geworden und schräg ist toll :-)
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede gleed? Wensen u ook een gelukkig, gelukkig en creatief nieuwjaar ... uw kaart is groot geworden. Hartelijk dank voor uw deelname aan de Wedstrijd Schets en veel succes met de uitdaging! Liefde, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen