Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

maandag 12 januari 2015

Foto-Tutorial embellishment

Deze tutorial zag ik laatst op Pinterest. Ze maakten een leuke embellishment van papier die eruit zag alsof het van koper gemaakt werd.
Dit moest ik natuurlijk uitproberen.

Dus hier komt een leuke foto-tutorial voor jullie.


Als eerste heb ik vier dezelfde bloemen uitgeponst. (Dit kan natuurlijk met ieder gewenst figuur)


Deze worden vervolgens op elkaar geplakt en daarna met gouden inkt bestempeld.


Daarna heb ik er clear embossingpoeder overheen gestrooid, die daarna met de heattool verwarmd werd.


Nu heb je al een mooi gouden bloem, maar ik wilde hem nog aparter krijgen en dus heb ik met behulp van een sponsje wat baked brown sugar en blackberry bliss inkt op de bloem gestreken. Vervolgens nogmaals clear embossingpoeder erover en opnieuw met de heattool verhitten.


Toen nog eens met de inkt bewerkt en deze keer met zilveren embossingpoeder bestrooid. Een beetje uitgeveegd met mijn vingers, zodat niet alles zilver zou worden, maar je gewoon wat zilveren glinsteringen krijgt. En dus nogmaals verhitten met de heattool.


En hoe vind je hem geworden? Super gaaf toch? Het lijkt net koper!


Dan is de laatste stap om hem op een leuke kaart te verwerken en je krijgt zo een bijzondere kaart met een zelfgemaakte embellishment.

Veel plezier met deze tutorial!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen