Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

dinsdag 20 januari 2015

Exploding Box ....


Deze keer een combinatie van iets dat ik op Pinterest heb gezien.
Een exploding Box. 
Ik heb hem zelf ook al eens eerder gemaakt, maar dan zonder de leuke insteekmapjes die je nu op de vier flappen ziet.

Later zag ik een exploding box, met een doosje erin voor iets lekkers.

Deze twee heb ik nu gecombineerd en is dit leuke doosje geworden.






De bovenkant moet nog versierd worden, maar dat doe ik als ik weet wie ik het ga geven.
Je kan er namelijk thee en chocolade in doen, of een cupcake en thee, zeepjes en leuke parfummonstertjes, of wellicht labels met leuke spreuken met lekkere snoepjes...

Genoeg ideeën dus.

Wil je nu ook zo'n leuk doosje maken?
Dat kan!

Plan in overleg met mij een leuke workshop (8 euro p.p.) of bestel de benodigde materialen via mij bij stampin up!

Geplande workshop:
Maandag 26 januari 2015 20.00 - 22.30

Groetjes, Linda



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen