Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

woensdag 31 december 2014

Zeg het met bloemen

Twee kleine bloemenkaartjes...

Geïnspireerd geraakt door een Stampin' Up Demonstratrice Stampstudio Mathilde die een filmpje plaatste over het maken van een soortgelijke kaart. 

De nieuwe stempelset die zij gebruikt uit de voorjaarscatalogus die 6 januari verschijnt, heb ik helaas nog niet, dus heb ik wat stempelsets uit de lopende jaarcatalogus gebruikt. Ik vind ze zo ook erg leuk geworden.

Ik ben ook gewoon dol op deze kleurencombinatie. :-)





Voor vanavond wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en een super gezellig en creatief 2015!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen