Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

maandag 29 december 2014

Valentijnskaartje

Ja ja, het is nog geen januari en ik ben al bezig met een Valentijnskaartje.
Deze keer een kaartje waarin ik twee nieuwe technieken heb uitgeprobeerd.

Wat vind je ervan?



Het eerste experiment deed ik met embossingpasta. Ik mengde er wat inkt (blackberry bliss) door en probeerde met de hearts masks van Stampin Up iets moois van te maken. En zo waar...het lukte...


 

 

 
Bij het tweede experiment gebruikte ik het prachtige papier uit de Sale a Bration brochure. Ik hoop dat je het op de foto een beetje kunt zien. Het is helemaal wit, met een glanzende patroon erin. In dit geval gewoon puntjes, maar er zijn diverse patronen van.

Het mooie hiervan is dat je het m.b.v. bijvoorbeeld een roller helemaal met inkt kunt bestrijken en nadat je het met een doekje opwrijft worden de glanzende delen van het papier weer wit. En ook dit...lukte...


 
Een prachtig kaartje toch? Een mooie stempel uit de voorjaarscatalogus erbij en enkele plakdiamantjes maken het geheel af.



Wil je ook zo'n kaartje maken? Plaats dan in januari een bestelling t.w.v. minstens 60 euro en je kunt het prachtige glanspapier gratis en voor niks uitzoeken uit de brochure. 

Groetjes, Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen