Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 18 december 2014

Menukaartje

Deze keer een menukaartje gemaakt.

Met deze kaart doe ik mee met twee challenges.

- De kleurenchallenge van Su-per Challenges.

- de Rudolph uitdaging van "Cards and Scrapchallenge"






Ik ben dol op de banners framelits dies van Stampin Up. En weet je wat nu geweldig is??? Ze zijn deze week in de weekly deals met flinke korting te krijgen.
De combinatie met de letters dies had ik al heel lang in mijn hoofd, maar moest deze nog steeds uitvoeren.

In dit kaartje komt dit dus allemaal bij elkaar.

Ik ben er blij mee. En hoe het menu er uit komt te zien met Kerstmis als mijn ouders en schoonmoeder komen eten, dan vertel ik jullie later ;-)

Lieve groetjes.
Linda

P.S. 
Hier nog even de weekly deals op een rijtje voor jullie:





7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Linda!! Wat je allemaal niet kan maken met die uilenpons;))
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een origineel gebruik van de uilenpons, leuk! Gezellig dat je meedoet bij SU-per Challenges, ik wens je fijne kerstdagen! Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke "Red Nosed Reindeer"-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda, leuk dat je meedoet bij SU-per Challenges. Mooi menukaartje met een schattig rendiertje. Erg leuk om deze toepassing van de uilenpons te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt. Die letters doen het goed op die banner zeg. Even onthoudenšŸ˜„ Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaart is het geworden! Heel leuk Rudolph zo uit de uilenpons! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda, wat een leuke kaart heb je gemaakt! Rudolph is een schatje!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen