Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

maandag 29 december 2014

Match the sketch

Match the Sketch kwam weer met een nieuwe uitdaging. Hier doe ik graag aan mee. 
(Match the Sketch hatte eine neue Herausforderung woran ich gerne mitmache)

Met deze kaart doe ik mee. Toen ik hem aan mijn driejarige dochter liet zien, zei ze dat ze de bloemen en bomen wel mooi vond, maar de vogel niet. Die moest rood.
(Mit dieser Karte mache ich mit. Als meine Driejährige Tochter die Karte sah, sagte sie sie möge die Blumen und Bäumen, aber der Vogel nicht, der sollte Rot sein.)


En dus...maakte ik nog een andere versie :-)
(Und so habe ich noch eine Zweite Version gemacht :-))





Groetjes, Linda
Liebe Grüße, Linda


2 opmerkingen:

  1. Ze zijn super mooi!
    Wat een leuke stempeltjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Linda,
    tolle Karte! Da wissen wir ja, wer im Bastelzimmer das Sagen hat: deine Tochter :)
    Danke für deine Teilnahme bei der Match the Sketch Challenge!
    Liebe Grüße
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen