Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

maandag 8 december 2014

Dank je wel

Een tijdje terug hebben we onze woonkamer geverfd. Enkele nieuwe kasten geplaatst, de eethoek verzet en dus kwam er ruimte voor een grotere knutseltafel voor de meiden. Ze worden tenslotte steeds groter.
De knutseltafel is door mijn vader gemaakt en toen mijn schoonmoeder de tafel zag, zei ze dat ze nog 4 stoelen had staan waar ze niets meer mee deed en die mochten we hebben.

Ik kon het natuurlijk niet laten hier een leuk bedankje voor te geven. 
Zie hier het resultaat.
Een door mijn moeder gemaakte etagere, door mij gevuld met koekjes en een label met een beetje hulp van Stampin' Up.

Super leuk cadeautje toch!

Nu nog een leuk bedankje bedenken voor mijn vader die geholpen heeft met verven en natuurlijk voor de tafel...




1 opmerking:

  1. Een heel leuk idee, zo'n persoonlijke attentie weet vast iedereen wel te waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen