Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 10 oktober 2014

Buurmeisje jarig

Afgelopen woensdag was mijn buurmeisje jarig.
6 jaar alweer en ik zie me nog op haar 3e verjaardag staan. 36,5 weken zwanger van mijn jongste. Mensen vroegen me...hoe lang moet je nog? Mijn antwoord was (na de ervaring van mijn oudste die 7,5 week te vroeg geboren werd) steeds: 1 dag of 3,5 week.
's Avonds vroeg Wilbert me, vol energie: Wat gaan we morgen doen?
Ik zei: Ik niks, hooguit bevallen.

En ja hoor. 's Nachts braken de vliezen en de volgende dag werd onze Lotte geboren.

Maar goed...ik dwaal af...

Mijn buurmeisje werd dus 6 jaar en ik wilde een kaartje maken. Niet te kinderachtig, maar ook niet te volwassen.
Ik heb gekozen voor kleine bloemetjes, sterretjes en hartjes en de kleine vlinders, een Nederlandse tekst erbij en klaar was de kaart.



Het toeval: Lotte kreeg de dag erna van hen ook een vlinderkaart voor haar eigen verjaardag. :-)

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen