Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 26 september 2014

The Open Sea

The Open Sea. Een prachtige stempelset. Ideaal voor mannenkaarten.

De kleuren blackberry bliss, lost lagoon en baked brown sugar passen perfect bij elkaar. 

De inspiratie voor de kaart heb ik van het internet afgehaald. Ik onthoud alleen nooit wie heb gemaakt had of waar ik hem gezien had, maar ik vond hem prachtig. En deze moest dus gewoon "nagemaakt" worden. Iets dat heel normaal is in de kaartenwereld.

Ik heb alleen de lay out eerlijk "gestolen". Een andere stempelset, andere kleuren en andere labels zorgen voor een geheel eigen uitstraling.


Nu nog een ontvanger zoeken die deze kaart in zijn of haar (want voor een vrouw kan het ook best toch?) brievenbus gaat krijgen.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen