Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

maandag 8 september 2014

Tag it!!!

Onze Lotte wordt over een maandje alweer 3 jaar! Wat gaat de tijd snel. We geven een leuk feestje voor de familie en natuurlijk heb ik hier zelf ook een uitnodiging voor gemaakt.



Deze keer is het een "tag" geworden.
En het toeval wil dat de cards en scrap challenge hier net een uitdaging voor heeft, waar ik natuurlijk aan mee wil doen.

Ik heb gebruik gemaakt van wat restjes cardstock die ik had liggen in vrolijke kleurtjes.
Inkt is baked brown sugar, hiermee heb ik de herfstblaadjes uit Wonderfall-stempelset gestempeld. Verder gebruik gemaakt van de scalloped tag topper punch en de world bubbles stansen met daarin de tekststempel uit de sumthin'-stempelset.

Erg leuk om uit te delen toch?



Groetjes, Linda

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke tags! De fall stempel is geweldig ... weer één voor mijn wishlist! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tags, Linda!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie tag heb je gemaakt Linda!
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap
    en graag tot de volgende keer!
    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen