Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

woensdag 24 september 2014

Baroque

De baroque embossingfolder vind ik zo mooi, en nadat ik hem laatst voor de babykaart had gebruikt, moest ik hem gewoon weer gebruiken.

Gecombineerd met dezelfde kleuren (strawberry slush, baked brown sugar, crisp cantaloupe) van de kaart die ik laatst voor de challenge heb gemaakt, en ook met de scalloped tag topper punch, vind ik ook deze kaart zeer geslaagd. 



Jullie ook?

Groetjes, Linda

P.S. heb je de weekly deals van deze week al gezien?



Vrijdag gaat er een bestelling de deur uit. Wil je iets mee bestellen dan hoor ik het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen