Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 15 augustus 2014

Fry-Box!

Deze stans stond al lang op mijn verlanglijstje en nu heb ik hem toch maar eens aangeschaft. Zo leuk voor kleine traktaties. 
Een zakje met koekjes of zo er in en je hebt een SU-perleuk cadeautje om weg te geven.







De stans ziet er zo uit:




Je hoeft hem dan alleen nog maar in elkaar te vouwen.

Het volgende wat op mijn verlanglijstje staat is de hamburgerbox (je weet wel zo'n doosje van de Mc Donalds) ook erg leuk. 

Wil jij ook zo'n leuke traktatie maken? Of wil je dat ik er een aantal voor je maak?
Neem gerust contact met me op voor een bestelling, workshop of verzoek om iets voor je te maken. 
En natuurlijk is het ook mogelijk om dit in een thema te maken voor bijvoorbeeld kraamcadeau, huwelijkscadeau, kinderverjaardag.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen