Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 24 juli 2014

Een uitdaging!


Een tijdje terug kreeg ik van mijn upline (ook demonstratrice van Stampin' Up) Kim Rovers een uitdaging in de brievenbus. Ze gaf me een aantal stukjes papier en voorgerilde doosjes. De uitdaging: Wat kon ik ermee maken?

Nou dit vond ik dus echt super leuk om te krijgen en wilde meteen aan de slag. Maar dit lukte me alleen in de avonduren. Nu is het zover dat ik bijna alles heb opgebruikt en een aantal leuke projectjes hiermee gemaakt heb.



Als eerste deze leuke Christmas Cracker. Deze nog niet in kerstsfeer, maar dat ga ik ook zeker eens doen. (ook leuk voor een workshop). Dit projectje kreeg ik vrijwel kant en klaar gerild en geponst van Kim. Ik heb daar natuurlijk eerst een foto van gemaakt, zodat ik hem zeker nog eens na kan maken.Verder versierd met designpapier en wat blaadjes gestanst en de bloem en tekst erop geplakt die Kim me ook gestuurd had.




Ook dit doosje kwam voorgerild mee met de post. Met het roze designpapier dat ook meegestuurd was, stanste ik een paar vinders uit. Ik zocht een leuk touwtje erbij om het doosje dicht te houden. Leuk om een paar bonbons in cadeau te doen.



En dan het derde doosje dat voorgerild werd meegestuurd. Dit is heel gemakkelijk te maken met het envelope punch board. De zijkanten versierd met de meegestuurd ponsjes en een mooie bloem bovenop. Het touwtje zelf erbij gezocht, net als de donkergroene achtergrond op de zijkanten. De bloem heb ik maar aan 1 flapje van de bovenkant vastgeplakt, zodat je het doosje nog gemakkelijk open kunt doen, zonder iets kapot te hoeven scheuren.



Dit ideetje heb ik opgedaan door de swaps tijdens het Stampin Up Event in Houten afgelopen juni. een leuk klein driehoekig doosje met een obi erom om hem dicht te houden de vlinders had ik al uitgeponst voor het andere doosje en pasten hier ook weer mooi bij.




En ook dit laatste doosje kon ik nog maken. Met behulp van de scalloped tag topperpunch (waar je dus niet alleen labels, maar ook doosjes mee kunt maken).




Ik vond het super leuk om deze uitdaging te krijgen en zo ook weer nieuwe idee├źn op te doen. Dank je wel, Kim!

Wat vinden jullie van de gemaakte projectjes?
Zou je zelf eens zoiets willen maken? Neem dan contact met me op voor een workshop!
Wil je een bestelling plaatsen? Ook dan kun je contact met me opnemen.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen