Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 26 juli 2014

De gewonnen Workshop!!

Een tijdje terug, toen de facebookgroep "Kaarten maken" 2000 leden had, werden er allerlei prijzen verloot. Onder andere ook 50% korting op een workshop bij mij.

Vandaag was het dan eindelijk zover. De winnares en haar zus kwamen bij mij een workshop volgen.

We gingen een easelkaart maken, geen gewone easelkaart, maar een viervoudige easelkaart.

Met deze creaties gingen de dames naar huis. Ik vind ze erg mooi geworden. We maakten gebruik van de in colors 2013-2015 en de stempelset "By the tide", "The Open Sea", "Gorgeous Grunge" en "Papillon Potpouri".






Ook hadden we het nog over het maken van mannenkaarten en ze zochten naar een voorbeeld van een overhemd of colbert of zoiets. Toevallig heb ik een hele tijd terug een gevouwen overhemd gevonden. Niet heel moeilijk, maar wel leuk.
Na de workshop ben ik meteen aan de slag gegaan en heb van het voorbeeld dat hier al maanden lag, eindelijk eens een kaartje gemaakt: 
De stropdas komt van de baby's first framelits die.




Ik heb de tutorial nog even opgezocht en je vindt hem HIER.
Ik heb gebruik gemaakt van een stukje designpapier van 10x14 cm. Ook zag ik het nog een blog waar ze het maken met papieren geld. Ook erg leuk natuurlijk.

Veel plezier weer ermee en geniet nog van dit weekend!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen