Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 19 juli 2014

Cadeautjes inpakken

Hallo allemaal,

Cadeautjes krijgen is altijd leuk, maar weet je wat ik nog leuker vind? Cadeautjes inpakken! En dit kan geweldig leuk met de materialen van Stampin' Up.
Leuke labels, kaartjes, van alles kan.

Dit weekend hadden we twee jarigen uit een familie en hiervoor heb ik twee leuke cadeautjes ingepakt en bijpassend bij het pakpapier labels gemaakt.



Deze keer weer gebruik gemaakt van de "Word Bubbles Framelits Die". Een erg leuke stansenset die met meerdere stempels te gebruiken is.





Verder hadden we deze week ook een gezellig's zomers etentje thuis met mijn ouders erbij. Samen met mijn moeder en mijn dochters hadden we al het lekkers gemaakt. De gedekte tafel moest ik ook gewoon even aan jullie laten zien.




Fijn weekend nog!
Linda

1 opmerking:

  1. Het was ook erg leuk om deze cadeautjes te krijgen en een beetje jammer om ze weer uit te pakken. Ik heb de labels natuurlijk bewaard:)

    BeantwoordenVerwijderen