Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 13 juni 2014

Walviskaartje

Nieuw kaartje gemaakt. Eenvoudig, maar toch weer erg leuk.

Met het lint was het eigenlijk de bedoeling om de kaart aan de rechterkant vast te strikken, ik vond het leuker om het lint vast te plakken en af te knippen. Bij het designpapier paste niet echt een strikje.

Verder gebruik gemaakt van de label collection stansen van Stampin' Up.




Wil je ook zo'n kaartje maken?

1. Bestel de benodigde producten bij mij.
of
2. Neem contact met me op voor een leuke workshop.

Wil je een bestelling plaatsen?
Deze maand kun je nog bestellen uit de huidige catalogus. Let op! Een flink aantal producten gaat uit de collectie, dus kies en bestel snel, want OP = OP. Per 1 juli komt de nieuwe catalogus.

Wil je de nieuwe catalogus ook ontvangen? Ook deze kun je bij mij bestellen voor 5 euro excl. verzendkosten. Plaats je een bestelling van minimaal 50 euro, dan krijg je de catalogus van mij cadeau.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen