Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

dinsdag 10 juni 2014

GESLAAGD

De eindexamens zijn alweer een tijdje achter de rug. Ook zo benieuwd of iedereen geslaagd is?

Donderdag 12 juni 2014 worden de uitslagen bekend gemaakt.

Natuurlijk hoort daar ook weer een kaartje bij.

Voor iedereen die geslaagd is...



JUST CELEBRATE!!!





Ik heb gebruik gemaakt van de superleuke set Seasonal Sayings. Een mooie set voor verschillende gelegenheden. Hij gaat uit de catalogus en ik kon hem nu met flinke korting bestellen, zeker de moeite waard...


Wil je ook zo'n GESLAAGD-kaartje maken?
Neem gewoon even contact met me op voor een workshop en we plannen in overleg een datum!

Wil je een bestelling plaatsen?
Deze maand kun je nog bestellen uit de huidige catalogus. Let op! Een flink aantal producten gaat uit de collectie, dus kies en bestel snel, want OP = OP. Per 1 juli komt de nieuwe catalogus.

Wil je de nieuwe catalogus ook ontvangen? Ook deze kun je bij mij bestellen voor 5 euro excl. verzendkosten. Plaats je een bestelling van minimaal 50 euro, dan krijg je de catalogus van mij cadeau.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen