Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 28 juni 2014

Ga jij de uitdaging aan?

Oh, wat vind ik het designpapier van Stampin' Up mooi. Ik ben er altijd heel zuinig mee en ik wil dan ook zo min mogelijk verspillen natuurlijk.

Ga jij de uitdaging met mij mee aan om zo veel mogelijk kaarten te maken van 3 velletjes designpapier?


 voorkant


 achterkant

Is deze set uit de nieuwe catalogus niet prachtig? Hij heet "All Abloom" en het is een set van 48 velletjes (12 verschillende dubbelzijdige vellen) van 11,4 x 16,5 cm.

Ik heb drie mooie papiertjes uitgekozen en ben hier kaartjes mee gaan maken. Natuurlijk wel nog wat cardstock gebruikt in bijpassende kleuren.


Een vaderdagkaart. Mijn ouders zijn vandaag teruggekomen van vakantie en we moeten vaderdag nog vieren. Ik vond deze wel erg leuk. De stropdas komt uit de "Baby's First"- stansen set, bijpassend bij de "Something for the baby"-stempelset. Beide ook uit de nieuwe catalogus. Ik vond de stropdas ook wel erg geschikt voor een mannenkaart.



Deze kaart kwam van de Make-and-Take bij het Stampin' Up Event in Houten. Simone Turnbull bedankt voor het ontwerp!



 Dichtgevouwen


 Opengevouwen








En nu nog even de hele set bij elkaar: 


Wat vinden jullie ervan?
Lukt het jullie om nog meer kaarten te maken met 3 velletjes designpapier?

Nog een paar dagen en dan is het zover. Op 1 juli kan er besteld worden uit de nieuwe catalogus. Wil je iets bestellen, dan laat het me weten. Op 4 juli gaat er een verzamelbestelling de deur uit. Bestel je voor 50 euro of meer, krijg je van mij de nieuwe catalogus cadeau!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen