Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 15 mei 2014

Een zeemanskaart en notitieboekje

Twee nieuwe workshopvoorbeelden.


De bovenste kaart heb ik eerst met een sponsje blauwe inkt (Pasific Point) op wit cardstock gestempeld en gewreven. Vervolgens heb ik het koraal (uit de "High Tide - stempelset) gestempeld met de bruine (Baked Brown Sugar) inkt. Een strook design papier van de serie papier High Tide in het midden waarop ik met hetzelfde blauw ankers (Stempelset "The Open Sea") heb gestempeld. Ook de randen heb ik hiermee beïnkt.
Dan heb ik met hetzelfde bruin een logboekstempel, ook uit de stempelset "The Open Sea", gestempeld en met dit bruin ook de rest van het witte cardstock wat ouder laten lijken. Weer het blauwe Pasific Point stempelpad gepakt en hiermee het schip uit dezelfde set erop gestempeld. Dit dan weer op het bijpassende blauwe cardstock geplakt en vervolgens op de kaart. Een mooi geheel toch?

Verder nog een leuk nieuw workshopidee:
Notitieboekjes maken. 
Je kent ze wel, die leuke kleine notitieboekjes met een bruin kraftpapierenkaft.
Ze vragen er gewoon om om versierd te worden.
Hierbij heb ik mijn bloemenstempels erbij gepakt.
Sunflower 
Flower Shop (incl. pons)
Petite Petals (incl. pons)

Ook nog de decorative label waarop nog een tekst gestempeld dient te worden.
Dit alles op een mooi stuk designpapier geplakt. dat als obi om het notitieboekje geschoven wordt.

Super leuk om te maken en te geven.




Wil je ook zo'n zeemanskaart maken of een notitieboekje. Mail me dan om een workshop af te spreken. Doe je dit liever gewoon zelf thuis. Dan kun je me mailen om producten te bestellen.

Veel plezier weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen