Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 1 mei 2014

Een kinderfeestje met bloemen.

Meike is morgen jarig. Haar kinderfeestje hebben we al gehad, omdat het nu tenslotte vakantie is.
Het was een super gezellig feestje en er zijn leuke foto's gemaakt.

Aangezien Stampin' Up binnenkort met de nieuwe catalogus ook nieuwe producten heeft voor het maken van scrapalbums of project life projecten, wilde ik dit natuurlijk ook proberen.

Ik heb vooral gebruik gemaakt van de bloemen van de flower shop bundle en de petite petals bundle van stampin' up. Wil je hier meer over weten of deze ook bestellen, dan kun je me eenvoudig mailen.

Dit zijn mijn eerste pagina's geworden.


(Met de witte bloemetjes heb ik de gezichtjes van de vriendinnetjes even afgedekt i.v.m. de privacy)

Wil je ook een leuke scrappagina maken? Neem dan contact met me op voor een workshop. Data worden in overleg gepland.

Op dit moment is er ook nog een actie van Stampin' Up. Bestel je voor minimaal 75 euro aan producten dan kun je een gratis set uitzoeken van de photopolymer stamp set. De actie loopt tot eind mei 2014.




Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen