Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 16 mei 2014

Doosjes met een strik.

Vandaag heb ik een paar doosjes gemaakt. 
Leuk voor een paar chocolaatjes erin om iemand cadeau te doen.






Het strikje heb ik gemaakt naar het voorbeeld van Ria's Kaarten. Hier staan diverse mogelijkheden om een mooie strik te maken en ik wil er zeker nog meer uitproberen. Ik heb de strik gemaakt die zij m.b.v. een stamper maakt. In plaats van de stamper heb ik een vork gebruikt, omdat ik maar een klein strikje nodig had. Super makkelijk eigenlijk... als je weet hoe het moet.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen