Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

woensdag 2 april 2014

Workshops Stampin' Up!!!


Maak je ook graag kaarten of doosjes met mooi papier?

Ik mag me tegenwoordig onafhankelijk demonstratrice van Stampin'Up noemen!
Een hele nieuwe uitdaging!
Ik wil graag workshops geven en heb al enkele leuke idee├źn.

Geef je snel op!!
Mail naar: l.opdencamp24@gmail.com

Workshops (data en prijzen)

Wil je een leuke verjaardagskaart, trouwkaart of anders-soortige kaart maken dan kun je je opgeven voor een workshop op onderstaande data.
Tijdens een workshop maken we een leuke kaart en een cadeaulabel.
De workshop zal ongeveer 2 - 2,5 uur duren.
Prijs: tussen de 6-8 euro per persoon
Dit is natuurlijk inclusief materiaal, koffie/thee en iets lekkers.

Met Pasen, Moederdag en Vaderdag in het vooruitzicht heb ik ook een leuk bonbon/paaseidoosje bedacht om te maken. 
Ook deze workshop zal in combinatie met een cadeaulabel gemaakt worden en ongeveer 2 - 2,5 uur duren.
Prijs: 6 euro per persoon.

Data:
(in overleg zijn andere data ook mogelijk)

Maandag 14 april 19.30 - 22.00

Vrijdag 18 april 20.00 - 22.30

Maandag 28 april 19.30 - 22.00 REEDS VOL GEBOEKT

Vrijdag 9 mei 20.00 - 22.30


Locatie: Swalmen
(in overleg is bij u thuis ook mogelijk)

Voorbeelden, van dingen die we kunnen maken (alle wensen (en kaarten uit voorgaande tutorials) zijn bespreekbaar natuurlijk):










2 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je! Gefeliciteerd :-D Jammer dat je zo ver weg woont, maar wens je heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks. Ja best jammer. Maar we kunnen toch wel een keer een freubeldagje afspreken. Lijkt me erg gezellig.
      En als je eens wat van Stampin' Up wil bestellen kun je goed bij mij terecht.

      Verwijderen