Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 12 april 2014

Wijnfleshanger

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een wijnfleshanger gemaakt. 

Ik vind het altijd een beetje saai om iemand wijn cadeau te doen (misschien omdat ik zelf helemaal niet van wijn houd), maar ja, als je het echt niet meer weet voor die persoon...Of die persoon houdt gewoon ontzettend veel van wijn. Hoe kun je het dan toch leuk maken om die fles cadeau te doen?

Juist wanneer je er een persoonlijke wijnfleshanger bij maakt.
Super leuk toch!









Ik heb gebruik gemaakt van verschillende stempels en het papier van stampin' up. En met de stempelset "Nederlandse sentimenten" maak je bij iedere gelegenheid een mooie hanger.



Ook een mooie wijnfleshanger maken? 
Bestel dan nu de benodigde materialen bij mij of...
kom een workshop volgen bij Stampin' Up met Linda. 

4 opmerkingen:

  1. Kei leuk gemaakt. Zo kun je een 'saai' kadootje lekker oppimpen.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! Heb je ook een patroon/tekenmodel van die wijnhanger?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke dingen maak jij zeg! ik heb heel veel inspiratie opgedaan op je blog, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen