Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

dinsdag 29 april 2014

Stampin' Up: Beautiful Wings embosslits die!

Vlinders... ze blijven prachtig. 
Een stempelset heb ik hier nog niet van, maar die staat hoog op mijn wensenlijstje.

Deze keer heb ik vooral gebruik gemaakt van de Beautiful wings embosslits die.
Een klein, maar fijn dingetje om prachtige vlinders mee te maken m.b.v. de big shot. Met de embosslits snijd je meteen de vlinders uit en worden ze tegelijkertijd ge-embossed. Prachtig toch!

Een kaart:



En een klein melkpakje:




En ook nog een paar kaarten uit een kaartenset die ik al eerder op het blog liet zien.


Wil je meer weten over de embosslits die of over de stempelset op mijn wensenlijstje? 
Wil je informatie over een workshop of een bestelling doen?

Mail me gewoon even!




1 opmerking:

  1. Helemaal mee eens. Vlinders doen het goed voor elke gelegenheid. Deze emboslit heb zelf hoog op mijn wishlist staan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen