Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 18 april 2014

Stampin' Up Uilenpons in de spotlight!!

Deze week regelmatig een blog van een Stampin' Up product in de spotlight.

Vandaag is dat de "Owl Builder Punch". (mijn eerste aankoop :-))
Een pons waar je een uiltje mee kunt maken, maar nog veel meer. 

Ik heb hem deze keer gewoon als uiltje gebruikt, voor een giftcardkaartje. 
De oogjes heb ik deze keer gewoon met wiebeloogjes gemaakt, maar de pons heeft hier ook alle afmetingen rondjes van die je allemaal direct in 1 keer kunt uitponsen.






Helemaal opengevouwen:



Andere mogelijkheden met deze pons die ik op het internet vond, google maar eens "Owl builder punch" en je komt de meest geweldige dingen tegen:






Mocht je de Owl Builder Punch willen bestellen, neem gerust contact met me op!!



8 opmerkingen:

  1. Wat is dit een leuke stampin zeg. Wil wel weten hoe duur die is en waar te bestellen?
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danny,

      de pons kun je bij mij bestellen. Mail me even dan vertel ik je via de mail meer erover. groetjes, Linda

      Verwijderen
  2. hoe kan ik de uilen pons bestellen groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. U kunt me een mailtje sturen als u de pons wilt bestellen. Groetjes Linda l.opdencamp24@gmail.com

      Verwijderen
  3. Goedemiddag is het nog mogelijk om een uiltjes pons te bestellen, ik hoor het wel he bvd, gr. joke van der poel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Joke, dit is zeker nog mogelijk.U kunt me een mailtje sturen als u de pons wilt bestellen. Groetjes Linda l.opdencamp24@gmail.com

      Verwijderen
  4. Is deze nog te koop? En zo ja, wat zijn de kosten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas...deze is sinds kort niet meer te koop. We hebben wel een erg leuke vosjespons ervoor in de plaats gekregen. Kijk maar eens op mijn fbpagina

      Verwijderen