Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 20 maart 2014

Verschillende kaartensets en een uitdaging...

Hallo allemaal,


Eerst twee kleine giftcardcadeautjes. Een klein envelopje met een leuk versierde wasknijper.






En een kaartje voor iemand die ging verhuizen:



Ik heb laatst een hele set met kaartjes gemaakt met dezelfde kleuren.
Dit vond ik erg leuk om te doen.
De foto's ervan wil ik jullie niet onthouden.






Daarna zag ik op Cards & Scrap Challengeblog de volgende uitdaging: ONE SHEET WONDER
Een kaartenset maken met designpapier uit één groot vel.
Ik maakte de uitdaging nog moeilijker door er een kaartenset met mannenkaarten van te maken.

En ook deze wil ik jullie natuurlijk laten zien. Ik ben er erg blij mee en denk dat ik nog vaker op deze manier verschillende kaarten ga maken.


Omdat ik nog open wil laten waarvoor de kaart verstuurd gaat worden (verjaardag, pensioen, promotie...) heb ik nog geen tekst gestempeld. Dit kan alsnog op het moment dat ik de kaart wil gaan gebruiken.





Wat denken jullie? Maak ik kans om deze uitdaging te winnen?

8 opmerkingen:

  1. Knap hoor.... Das pas creatief zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij ben je de winnaar, ik vind de kaarten geweldig mooi en knap gecombineerd kwa kleur en vormen.

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig geweest zeg!
    Mooi stel kaartjes heb je gemaakt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartjes allemaal, vooral de mannen-OSW-set is geweldig!
    En ontzettend leuk dat je met deze pittige uitdaging mee doet.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel. Ik vond het erg leuk om te maken. Heb nog genoeg ideeën, dus er volgen vast nog meer sets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat veel! Gaaf gedaan! Ik vind je verhuis kaart ook echt heel leuk!
    Leuk ook dat u meedoet aan de Cards&Scrap Challenge
    groetjes x Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie mannenkaarten heb je gemaakt!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen