Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 29 maart 2014

Tutorial Giftcardenvelop

Tutorial Giftcardenvelop



Benodigdheden:
1 envelop
designpapier
lint



Vouw je envelop dubbel.


Knip vervolgens de flap in op de gemaakte vouwlijn. 


Vouw en plak de linkerkant van je envelop dicht.


Van de rechterkant knip je een schuin dun strookje af, zodat je deze netjes open en dicht kunt doen.


Meet je designpapier goed af. Ik gebruik twee kleuren hiervoor. Waarbij het onderste gedeelte net wat kleiner is dan het gedeelte van de envelop waar het opgeplakt wordt (randen van 2 mm bijvoorbeeld) en het stuk designpapier wat er dan weer op komt weer een stukje kleiner is, zodat je een mooi randje ziet.

Op de foto zie je links de stukken papier voor de voorkant, in het midden de stukken voor de linker binnenkant (waarbij ik dadelijk eerst een tekst op het bruine stuk papier stempel voordat ik het er in ga plakken. Rechts het stukje designpapier dat aan de rechter binnenkant komt. 


En hier zien jullie hoe de binnenkant geworden is.


Dan de voorkant. hiervoor heb ik nog een label gestanst dat dadelijk verhoogd wordt opgeplakt. 


Plak hiervoor alleen bovenaan en onderaan foam plakband, zodat je lint er tussen door kan.


En plak dit op de voorkang. Je kunt nu met het lint een strik maken, zodat je envelopje dicht is.


Een leuke giftcard, geld of waardebon aan de rechterkant er in en klaar is je leuke cadeautje.


Veel plezier weer met deze tutorial!!!

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee is dit weer. Als je dit ziet gaat er door me heen, dat ik daar nooit zelf op ben gekomen :-)
    Dank je voor het delen ervan
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danny, Dat dacht ik inderdaad ook toen ik dit op you tube voorbij zag komen. Ik moest het gewoon met jullie delen.

      Verwijderen