Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 21 februari 2014

Tutorial Easelkaart

Tutorial Easelkaart

Benodigdheden:
1x cardstock Half A4 formaat (in de lengte doormidden)
1x designpapier A6 formaat
verdere versieringen, stempels om de kaart op te leuken.


Vouw je halve A4 dubbel.


Vouw vervolgens de bovenkant weer terug, zodat je onderstaande foto krijgt.


Plak je designpapier op het teruggevouwen gedeelte.



Hier zie je het van de zijkant. Wanneer je zorgt voor een stukje verhoogd papier op het onderste gedeelte van de kaart, kan je kaart "rechtop" staan.



 Dan nog even de kaart versieren en klaar!!


Ik heb meteen meerdere kaartjes gemaakt natuurlijk:


En met deze rood-wit-zwarte kaart doe ik mee met de Challenge op Su-per-Challenge blogspot:

Deze kaart heb ik gemaakt met een A5-formaat vel cardstock. Deze heb ik ook dubbelgevouwen en teruggevouwen. Hierdoor krijg je een liggende kaart.




Veel plezier weer met deze makkelijke, maar o zo leuke tutorial!!

Groetjes, Linda


En toen stond ik ineens in de top 3 met deze easelkaart, zie ook het blog:

5 opmerkingen:

  1. Wohh alweer een toffe tutorial...je bent niet bij te houden joh whaha! Ik heb er nog een heleboel te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk en mooie tutorial! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Heerlijk vrolijke kleurtjes.
    En een super tutorial! Misschien dat ik binnenkort je tutorial wel opvolg.
    In ieder geval ontzettend bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Groetjes Pytsje Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,
    Leuke blog heb je en schitterende dingen staan erop!
    Ook geweldig dat je er uitleg bij hebt gezet!
    Ben gelijk volger van je blog geworden.
    Hartelijke groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen